Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ekim 2011 Perşembe

okumayı yeni söken çocuklar gibi ;

  İki haftadır Kur'an ögrenmek için kursa gidiyorum. Önceden bildiğim fakat tekrar etmediğim için unuttuğumu üzülerek ve utanarak söylüyorum.Ama farkettim ki aslında öyle çok da unutmamışım bugün Cüz'ü bitirip Kuran okumaya geçtim . Okumayı yeni söken çocuklar gibi heceleyerek teker teker..Aslında ne güzel bir duygu bu , ne büyük maneviyat..Allah'ım herkese ögrenmeyi ve okumayı nasip etsin diyorum.. İçime bir anda gelen duyguydu bu öğrenme istegi ,oysa annemin bu konudaki ısrarı çok çok fazlaydı. Öğren Tuğba... Yaşın ilerledikçe öğrenemezsin Tuğba... Görüyorsun beni nasıl zorlanıyorum... vs... Ama bende bu ısrarların pek etkisi olmadı diyebilirim.Tamamiyle içten gelen bir istek ..Aslında birazda öğrenmek istememin sebebi kendimi bu konuda eksik hissetmemdi ..Allah'ım devamını getirsin inşallah ..Amin.

Hiç yorum yok: