Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ocak 2012 Çarşamba

Yazmayalı oldu biraz sanırsam..Ama işten yorgun bir şekilde eve gelip te o sıcacık beni iliklerime kadar ısıtan sobanın başından kalkıp ta buz gibi bir odaya gelmek o kadar zor geliyor ki tahmin edersiniz..Ki o sıcacık sobayla bütünleşir bir şekilde yanından ayrılmak istemeyen kedi gibi kıyısına kıvrılan sobanın üzerinde sıcacık ıhlamur ve onun o güzel kokusu içince de içini ısıtan bir çay olunca nasıl çıkarsın o odadan dışarı sorarım size :)

Bu aralar çok soguk buralar ya da ben çok üşüyen bir insanım ki öyleyim de nasıl üşüyorum nasıl kat kat giyiniyorum...Güneş var ama sadece kendini mi ısıtıyor anlamış degilim açıkçası ya da sadece beni ısıtmıyor.. Hele geceleri yataga nasıl giriyorum nasıl sarıp sarmalıyorum kendimi iki battaniye bir yorgan birde sıcak su torbası ... ohhh misss :))) Hep yaz olsun kış hiç gelmesin istiyorum benim gibi insanlar hiç üşümesin hele birde en ufak bir şeyde hastalanan ben ki şu an o vaziyetteyim bir poşet peçeteyi bitirecem ki  resmen bu durum sadece bugün 6 dan itibaren başladı ve dur durak bilmiyor :((:

Bu aralar sürekli çalışıyorum iki gün iznim oluyor ve neler yapmak istiyorum o iki günde ve nedense istediklerimin hiç birini gerçekleştiremiyorum.Ama şununda farkındayım bir zamanlar işsizim diye de şikayet eden biri olarak bu durumu gayet normal karşılıyorum.Zamanla kendime de sevdiklerime vakit ayıracam..Ve son bir şey daha Allah'ım verdiklerin için şükürler olsun..

                                                         Hepsini Hepsini istiyorum :)))









Hiç yorum yok: