Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Kasım 2011 Çarşamba

Hava güzel mi güzel..Ellerim ceplerimde...

Bayram da mı bitti ne ? Anlamadım nasıl geldi , nasıl bitti... İş , güç , yoğunluk , kalabalık .. Yani anlayacağınız havada et kokusu vardı bi kaç gündür. Bugünlerde yavaş yavaş uzaklaşmakta o kokuda..
Birde bu bayramlar nişan düğün ve söz mevsimidir. Yeni yeni mutluluklara yelken açılır , yeni başlangıçlar yapılır aslında var olan hayatlarımıza... İlişkilere resmiyet kazandırma ayıdır bu bayramlar. Hayırlara vesiledir yani.. Mutluluklara gebedir.Darısı diğer bayramda bana olsun diyorum başka ne diyebilirim yani :)))
Bugünlerde havalar  o kadar güzel ki... Çık gez piknik yap arkadaşlarınla toplan otur bir açık alanda. Açık alan diyorum bu havalarda kapalı mekanlarda kalmak kadar anlamsız birşey olabilir mi ?
Tam da deniz kenarında dolaşma havası bence.. Uzakları seyre dalarak kimbilir hangi düşüncelere dalarak önünden kaç geminin geçtiginin farkına varmadan bakmak uzaklara .. Ama maalesef denizi olan bi şehirde yaşamıyorum çok sevmeme ragmen çok uzağım :(
Umarım atanırsam Allah izin verirse de denizi olan bir yere atanıyım .. Aminnn

Hiç yorum yok: