Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Mart 2012 Cuma

Ver Elini Adalat Bakanlıgı ( Tuttum bırakmıyorum)

Vee veee veee golll :)  Gardiyan pardon infaz koruma memuru oldum :) Şaka gibi ama gerçek... Ne karakterim ne dış görünüş itibariyle bu meslekle uzaktan yakından ilgim görünmese de nereden nereye ..Artık bende bir Adalet bakanlıgı çalışanıyım :) Ne mutlu bana..Allahım isteyen herkese bu mutlulugu yaşatsın. Kimseyi kpss illetine bulaştırmasın bi kere bulaştın mı elini ayagını kolunu bacagını herşeyini alana dek seni esir ediyor ben son anda yırttım sanırsam :)
Karakter itibariyle çok duygusal biri olmam sogukkanlı olmakta zorluk çekecegim anlamına geliyor ki şu resimde gördügünüz şahısla uzaktan yakından benzerligim yoktur bikerem ben hep gülerim ki :)
Ama en azından üniformalar degişiyormuş buna pek bi sevindim diyebilirim .O neydi öyle Şimdi daha rahat olabilecek kıyafetler geliyor gibi ...Allahım yardımcımız olsun hepimizin...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

hayat bazen böyle süprizler yapabilir.. hem daha gençsin bir çaba gösterirsen sen de böyle olabilirsin :))