Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2012 Pazartesi

bi kapı kapanır bi kapı açılır :) gülen gözlerle bakmasını bil yeter ki:)

Ve LC Waikiki 'de yolun sonuna geldim. Beş aylık çalışma hayatımın ardından üzülerek ayrıldım.Ne yalan söyleyeyim evim gibi olmuştu orası benim. Güzel zamanlar geçirdik , güldük , eğlendik ve güzel olan her şeyin bitmesi gibi bu da bitti.Ama bu bitiş yeni başlangıçlara gebeydi zaten.Diğer işime başlamama az bir zaman kalmış biraz dinleneyim gezeyim eğleneyim istedim.Yeni işime dinç zinde başlamalıyım değil mi :)

Bir meşgale aramaktayım kendime!!! Bulanınız göreniniz olursa göndersin bana ki iş dışında bir işe yaradığımı hissedeyim.Çünkü bu aralar kendimi pek bir aylak adam modunda görüyorum.İşten eve eden işe giden bir çalışan olmak istemiyorum ben.Hobi edinmek bu kadar mı zor bir işmiş arkadaş ya..Fikir edinmek için gezmediğim blog kalmadı.Bir ara keçeye merak sarmıştım ama keçe sevdam keçeyi temin edecek  bir yer bulamamamla bitti.Sonra bir ara kumaş kutulara merak sardım baktım dikiş konusunda oldukça deneyimsizim tabi hemen vazgeçtim. Pes etmek kolay geliyor tabi.. Çok imreniyorum böyle boş durmayan sürekli yeni birşeyler üreten kadınlara ve biliyorum bu insanlar seksen  yaşına da gelseler elleri yüzleri buruşuk buruşuk olsada yaşlanmazlar ruhları hep geçtir onların  hep dinamiktir.Oysa bir de kendime bakıyorum üzerimde ölü topragı var ve o topragın en acilinden kalkması gerek.Bir yeteneğim varsa da ben bilmiyorsan saklandığı yerden bulup sobelemek istiyorum onu.

                                                                        Burda olsaydım ;

İnsanların hayatında önemli günler vardır. Doğum günü , yıl dönümü , yeni yıl vs..İşte  sevgilimle 29 mayısta 10. yıl dönümümüzü kutluyoruz.Şaka gibi ama gerçek Liseden bu yana 10 yıl..Diyorum ki bazen evlensem ilkokula giden bir çocuğum olurdu :) Kulağa inanılması zor geliyor ama karşılıklı saygı olduğu sürece sevgiler eksilmez.Şimdi nasıl bir kutlama yapsak onu düşünüyoruz.Geçmişi yad edeceğimiz güzel bir gün organize etmek istiyorum ama orjinal fikirlere ihtiyacım var.  Sevgiyle kalın :)

                                            İnsanı nedense mutlu diyor bu resimleri görmek..

                                               
     
   

Hiç yorum yok: