Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

24 Kasım 2011 Perşembe

Ankara 'da bi kaç gün :):

Biraz çok oldu sanırım yazmayalı.. Ama o kadar yoğun bir hafta geçirdim ki anlatsam inanmazsınız trajikomik mi demeliyim bilmiyorum..Bu arada LCW de daimi çalışanım artık. Yazamamamın bir nedeni de bu tabi ki ..Bu kadar yoğun bir hayatım olmamıştı :)) Gülüyorum bazen, tüm yaz yattıktan sonra böyle bir hayat biraz kastı sanırım ...Ama alışmalıyım. Bu arada Ankara'ya gidip geldim bir sınava bir sınav için .. Neyse ki sınava tüm olumsuzluklara ve soğuk havaya rağmen girebildim. Sınava saat 10 da girecek olmamıza ragmen sınava 10.40 ta alındık ki bi saat öncesi gibi sınava girecegim yerde yani Hacettepe Ünversitesi Beytepe kampüsündeydik.Ve hava acaip soguktu sabah saatleri olmasından dolayı ..Çünkü öğlen saatlerinde oldukça güzel karşıladı beni Ankara.. sıcacık , soguğundan eser yok.Neyse sınava güç bela girmemize rağmen fena da geçmemişti hani derken akşama doğru aldığım haber sinir kat sayılarımı fena arttırdı.. Neymiş sınav iptal olmuşmuş.Ben şoklardayım.Güç bela ayda sende bir şehir dışında bir yere sınava geliyorum ve sınav iptal oluyor.. 
gülsem mi ağlasam mı bilemedim.. Neyse efendim çok uzattım farkındayım sınavı aralık 4' e ertelemişler Ama gidemeyeceğim, gitmeyeceğim.. Bir sürü masraf yaptım elde var sıfır..Olan oldu diyerek Ankarayı gezdim bende nasıl güzel bir yer bayıldım resmen.her yerini gezdim dolaştım o resmiyeti havası bile çok hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim ...Bir daha görme fırsatı bulurum umarım ...
        Sevgiyle kalın.... 

2 yorum:

STAY ON THE FASHION dedi ki...

ankara güzeldir ,yaşanılabilir ama içinde olan biri olarak çok gri geliyor bana , sıkılmışlık belki de :)

Şeker Topagı dedi ki...

belki de ben yaşadığım yerin dışına çıkınca güzel gelmiştir.. olamaz mı olabilir :)