Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ekim 2011 Pazar

Alaçatı'm , Geçmişim , Çocukluğum , Özlediğim...

    Alaçatı'yı hemen hemen herkes bilir , duyar , gider , gezer , görür. Ne eşsiz güzellikte bir yerdir Alaçatı'm..Çocukluğum , anılarım , sakız ağaçları , eski yapı evler , yel değirmenleri , denizi , kumu , güneşi , kızları ... Herşeyi ayrı görülmeye değerdir. Havası , suyu , insanları bir başkadır... Mutluluk kokar sokakları.. Eglence her andır bitmez tükenmez sanırsın.. Alaçat 'dır sloganı.. Konserleri , festivalleri , renkli hayatları barındırır içinde.. Her giden kendinden bir şey bulur bana göre , yaşanılacak tek kasabadır , tek tip mavi renkte evleri , yapı taşları göze başka güzel görünür. Ne kadar yazsam da anlatmakla bitecek yer değildir Alaçatı'm. Demem o ki bir sevdadır Alaçatı...
    Hayatımın neredeyse tamamını kapsayan 6 senemi geçirdim. Çocuktum , mutluydum. Güzel hayaller peşinde koşan taa ozamanlardan entel , sokak aralarında tiyatro kurup oynayan , sokaktaki çocukları bizi izleyin hadi diye zorla çağıran ikram olarak ta cino diye bildiğimiz portakal aromalı bir çikilota verdiğimiz ( hala çok severim )bir çocukluktu bizimkisi.. İlk okul yıllarımdı Alaçatı .. Babamın işi sebebiyle görme fırsatı bulmuştuk. Kocamn dolu dolu 6 yılımızı geçirmiştik ve ne yazık ki yine iş sebebiyle mecburi dönüşümüz benim için bir yıkım olmuştu. Bıraksalar kalırdım o derece bağlıydım anılarıma hala bağlıyım hala çok severim Alaçatı'mı.. Ama kader mi kısmet mi bir daha gitme fırsatım bir defaya mahsus oldu.. Gidemedim ama hep andım anacagım.. ve bir gün ileride tekrar gideceğim.... gidip görmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok: