Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ekim 2011 Cuma

Hediye kimi mutlu etmez ki ..

Bu aralar hediyeden dolayı pek bir iyiyim sanırım ..Geçenlerde sevgilim bana küçük ufacık oyuncak eşşek almış ki eşegin bizim hayatımızda yeri çok büyüktür sevgi sözcügü gibidir aşkımdan canımdan farkı yoktur diyebilirim ve bu hediyede benim için ayrı bi güzellikteydi :) EŞŞEK işte :)Ve aşkım'a çok teşekkür ediyorum.  küçücük bir eşşek bile beni mutlu etmeye yetebiliyor ..Eşşekcigimi resimleyemedim maalesef ama digeri işte böyle :)


Bugün sevgili kuzenimden güzel bir hediye aldım hemen sizinle paylaşmak istiyorum.Kuzenim erkek ve bir erkegin alabilecegi en son şey diye bilirim ben bilmiyorum dogrumu ? Bir makyaj takımı seti kocaman bir çanta ki çantası çok hoş orjinal ona da ayrı teşekkür ediyorum duymasa bile :)

Hiç yorum yok: