Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Aralık 2011 Cuma

dertler benim çile benim mutluluk da benim olsunnn :(

Bu günler kötü günler ve biliyorum geçecek bu günler..Mutsuz ,umutsuz, depresif ,bıkkın, yılgın, yenilmiş vs... Tüm bu kötü özellikleri barındırıyorum bu aralar bünyemde.Elimde degil ki her şey bu denli kötü giderken iyi olmamı insanların beklemesi ne kadar da tuhaf ve alanen her şey ortadayken...Gözyaşların kurumuyor kuruyor diyor ya bazıları!! Nasıl kuruyor ki onlar ?Benimkiler akmaya her daim hazırda beklerken!!
Her şey bir anda böyle kötü bir şekile nasıl dönüştü anlam veremiyorum.'Kalk Tuğba kendine gel acı acı getirir umut etmek yakışır sana ve yakışanı yap.' diyorum çogu zaman. Kimselerle konuşmak kimselere dertlerimi anlatmak da istemiyorum.Buralara uğrak vermememin sebebi de bu.. Dualar ediyor hep sizde edin bana olur mu ? Bu ruh halinden bu kötü günlerden beni çıkaracak olan tek şey şu an bu...
Sevgiyle kalın ...Tek istediğim iki resimden ikincisi olabilmek ve bu benim elimde biliyorum...

Hiç yorum yok: