Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

2 Aralık 2011 Cuma

ah kpss yaman kpss :(

Bugün kötü bi gün benim için:( Kpss sonuçları açıklandı ve tahmin de edebileceğiniz üzere atanamadım ve işin kötüsü bir adım bile ilerleyemedik. İsyan ediyorum bu sisteme bu düzene bu adalete ..İşletmeye neden üvey evlat muamelesi yapıyorlar anlamıyorum da.  160 kişici alımla 86.900 dan 86 ya düşebildi en fazla .. ya muhasebeciler bürocular ve bigisayarcılar bizi onlarda ayıran insanlar neye göre yapıyorlar bu ayrımı anlamış degilim. Muhasebe alımları 82 yi gördü digerlerinin de öyle ve rahatlıkla atandılar biz işletmeciler daha çok bekleriz mayıs da geçer haziranda diger aylarda..
İşin en üzücü yanı ne biliyormusunuz en yakın arkadaşım bir bürocu olarak ankaraya atandı ve aynı puana sahiptik onun adına çok çok sevindim tabiki ama kendi adıma çok mutsuzum çok:(  napalım hayırlısı böyleymiş kaderimiz buymuş deyip bükücez boynumuzu :((
Allahım gülsün artık yüzümüz ...

1 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

Aynı dertten muzdarip biri olarak seni o kadar iyi anlıyorum ki şeker topağı..benim blogumda da kpss ile ilgili bi postum var.okumak istersen buyur gel